KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Gimnastyka korekcyjna. Materiały do ćwiczeń

Drogie dzieciaki, jeśli się nudzicie, to proszę poćwiczcie razem z mamą lub tatą.

Zapraszam.

Zestaw ćwiczeń domowych dla wady płaskostopie. Wszystkie grupy wiekowe.

Do ćwiczeń potrzebne nam będą chusteczki ( mogą być higieniczne), piłka, krzesło lub taboret.

1. W siadzie na krzesełku lub taborecie – stawianie na zmianę jednej i drugiej stopy na palcach z wysokim unoszeniem pięt.

2. W siadzie lub staniu, stopy ustawione blisko siebie – podkurczanie i prostowanie palców stóp, wewnętrzne krawędzie stóp unoszą się.

3. Leżenie tyłem, palce obu stóp trzymają po jednej chusteczce. Jazda na rowerze, mijają się kolana, a stopy mocno pedałują.

4. Fontanna - siad na brzegu krzesła z odchylonym tułowiem ku tyłowi i wyprostowanymi kolanami, dłonie trzymają siedzisko krzesła - szybkie i naprzemienne uderzanie palcami stóp o podłogę.

5. Chód we wspięciu krzyżując stopy jedna przed drugą.

6. Siad prosty na dywanie, nogi wyprostowane – dziecko na zmianę „drapie” jedną stopę palcami drugiej.

7. Przysiad z wysokim uniesieniem pięt, ręce wsparte o ścianę lub podane rodzicowi – kilkukrotne powtórzenie ćwiczenia.

8. Chód w różnych kierunkach trzymając chusteczki palcami stóp. Każda stopa trzyma jedną chusteczkę.

9. Leżenie tyłem. Dziecko obejmuje piłkę stopami i przenosi za głowę, podaje rodzicowi, a następnie  dziecko przenosi nogi w przód i stawia skulnie.

10. Chód gąsienicą - przesuwanie się do przodu z silnym podkurczaniem i prostowaniem palców stóp.

Możecie zmieniać kolejność ćwiczeń według upodobań.

Te ćwiczenia będą fajną zabawą i jednocześnie zadbają o stopy dzieciaków.